آموزش

همه چیز در مورد برند ژوپینگ

اکسسوری و زیورآلات یکی از عناصر کلیدی هر استایلی است که جذابیت شما را تکمیل می‌کند و سلیقه‌ی منحصربه‌فردتان را به نمایش می‌گذارد. با این وجود، قیمت هنگفت جواهرات طلا و نقره، بسیاری از افراد را به سمت بدلیجات و اکسسوری‌های اقتصادی‌تر کشانده است. یکی از بهترین و مشهورترین برندهای این حوزه، برند چینی ژوپینگ است.

 

ترکیبات سازنده برند ژوپینگ

ظاهر باوقار و دلربا، ویژگی اصلی اکسسوری‌های ژوپینگ است؛ تا جایی که فقط جواهرسازان می‌توانند غیراصل بودن آن‌ها را تشخیص دهند.

ماده اصلی به‌کاررفته در این محصولات، آلیاژی از قلع، مس یا آلومینیوم است که با آنتیموان، برنج یا فولاد ترکیب می‌شود. سرب و نیکل، به دلیل حساسیت‌زایی و تاثیرات مخرب روی سلامتی، از چرخه‌ی تولید حذف شده‌اند و به همین دلیل برند ژوپینگ به طلای شفابخش یا Medical Gold معروف شده است. سنگ‌های نیمه‌قیمتی زیبایی مانند آمتیست، مروارید مصنوعی، آکوامارین و زیرکونیای مکعبی باعث می‌شوند که اکسسوری‌های ژوپینگ هنگام قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، درخشش خیره‌کننده‌ای ایجاد کنند.

 

تنوع محصولات ژوپینگ

برند ژوپینگ مجموعه متنوعی از جواهرات را تولید می‌کند؛ از زنجیر، انگشتر و گردنبند گرفته تا گوشواره، دست‌بند و حتی سنجاق سینه. فرقی نمی‌کند چه سبک و سلیقه‌ای دارید، به‌هرحال دست خالی گذشتن از این ویترین کار دشواری است!

در ادامه می‌توانید با تعدادی از پرطرفدارترین اکسسوری‌های ژوپینگ آشنا شوید.

 

۱) زنجیر

زنجیرهای برند ژوپینگ روکش طلایی و بافت محکم و ضخیمی دارند که در برابر هرگونه خوردگی و ضربه مقاومت می‌کند. از جمله این بافت‌ها می‌توان به زره‌بافی، گیس‌بافت، لنگری و خوشه‌ای اشاره کرد که در رنگ‌های متنوعی مانند لیمویی، قرمز، آجری و سفید عرضه می‌شوند.


 

۲) گوشواره

یکی از پرطرفدارترین محصولات ژوپینگ، گوشواره‌های آن هستند که در انواع طرح‌ها قابل تهیه‌اند.

  • گل‌گوش: گل‌گوش‌های برند ژوپینگ ساختار بسیار ظریفی دارند و بهترین انتخاب برای افرادی هستند که به تازگی گوش‌های خود را سوراخ کرده‌اند. مدل‌های گرد، بیضی، مربعی، پروانه‌ای، مارپیچ، ستاره‌ای، صلیبی، انواع برگ و گل میخکی با آویزهای سنگی از پرطرفدارترین گل‌گوش‌های این برند هستند.

 

  • آویز: این مجموعه شامل گوشواره‌های کلاسیک، آویزهایی به شکل قطره، برج ایفل، پر، کمان، صلیب، گل، کفش، زنجیره و… است که عموما با سنگ‌های درخشان تزئین شده‌اند.

 

  • حلقه: گوشواره‌های حلقه‌ای برند ژوپینگ عموما از جنس رودیوم یا مس با روکشی از طلا هستند که می‌توانند نازک یا متراکم باشند. اگر دوست دارید مدلی متفاوت از حلقه‌های کلاسیک رایج را امتحان کنید، پیشنهاد ما حلقه‌های قلبی یا بیضی‌شکل و حلقه‌هایی است که به شکل نماد بی‌نهایت طراحی شده‌اند.

 

 

۳) دست‌بند

دست‌بند عضو جدانشدنی کلکسیون جواهرات است که به‌راحتی با تمامی استایل‌های شما هماهنگ می‌شود. ژوپینگ سه مدل دست‌بند جذاب را برای‌تان تدارک دیده است:

  • دست‌بند ساده: دست‌بندهای کلاسیک ژوپینگ اغلب زنجیرهای ظریفی هستند که می‌توانند انتخابی عالی برای افراد لاغراندام باشند‌. این زنجیرها هم روی دست و هم روی مچ پا نمای زیبایی دارند.

 

  • دست‌بند سنگی: سنگ‌های زیبایی مانند مروارید، زیرکونیا، آمتیست و عقیق در ساخت دست‌بندهای ژوپینگ به کار می‌روند. دست‌بند‌های سنگی در ترکیب با لباس‌ شب بسیار باوقار جلوه می‌کنند.

 

  • دست‌بند حلقه‌ای: اگر هیگل درشتی دارید یا به اکسسورهای سلطنتی و باشکوه علاقه‌مندید، پیشنهاد ما دست‌بندهای حلقه‌ای ژوپینگ است. این حلقه‌ها با طرح‌هایی مانند کتیبه، اعداد، رنگ‌ها و انواع نگین‌ تزئین می‌شوند.

 

 

۴) انگشتر

انگشترهای برند ژوپینگ نیز در سه گروه اصلی جای می‌گیرند:

  • حلقه عروسی: تنوع اکسسوری‌های این دسته چندان زیاد نیست اما همه آن‌ها بسیار زیبا به نظر می‌رسند. علاوه بر حلقه‌های عروسی کلاسیک، ژوپینگ مدل‌های مدرن‌تری مانند رودیوم سیاه را نیز تولید می‌کند.

 

  • حلقه‌های رودیومی: برند ژوپینگ با به‌کارگیری فناوری‌های نوین، از رودیوم برای ساخت انواع حلقه استفاده می‌کند؛ از جمله حلقه‌های نگین‌دار، صاف، مشبک، بافت و ستاره‌ای.

 

  • انگشترهای نگینی: این گروه متنوع‌ترین و پرزرق‌وبرق‌ترین گزینه‌ها را به شما ارائه می‌دهد؛ از انگشترهای کلاسیک گرفته تا مدل‌های منحنی و مواج. برای ساخت نگین نیز از انواع سنگ‌های تزئینی استفاده می‌شود.

 

در کنار تمامی این مدل‌های زیبا و اصیل، ویترین ژوپینگ سرشار از اکسسوری‌های مدرن و مبتکرانه‌ای است که در میان نسل جوان بسیار پرطرفدارند:

  • انواع آویز به شکل گل، توپ، قلب، پروانه، حروف الفبا، نعل اسب و علائم زودیاک
  • انواع ساعت مچی
  • انواع گیره و گل‌ سر
  • محصولات سرامیکی
  • و انواع بسیار متنوعی از سنجاق سینه

 

اصول مراقبت از اکسسوری‌های ژوپینگ

۱) محصولات Medical Gold را در جعبه‌ای جداگانه نگهداری کنید؛ زیرا این آلیاژ به‌راحتی خراشیده می‌شود.

۲) هنگام شنا و حمام، زیورآلات خود را خارج کنید.

۳) از  تماس اکسسوری‌های ژوپینگ با ترکیبات زیر جلوگیری کنید:

  • مسواک و خمیردندان
  • مایع ظرفشویی و پودر لباسشویی
  • سرکه، شیشه‌پاک‌کن و سفیدکننده
  • عطر، دئودورانت و اسپری مو

با رعایت این نکات ساده می‌توانید چندین سال از زیورآلات برند ژوپینگ استفاده کنید بدون این که در رنگ یا ظاهر آن‌ها تغییری به وجود آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *